onsdag 12 september 2012

Dagbok



Det här med att blogga, det ger mig så otroligt mycket.
Jag får så mycket tillbaka av alla er som tittar in.
Tack för att Ni finns.
Bloggen är en slags dagbok för mig själv också, oftast
känner jag nog att jag är positiv och glad om allt jag
skriver. Tyvärr är denna dag inte en sådan. Känner mig
ledsen och kan tyvärr inte gå in på den saken här.
Men mitt hjärta och sinne säger att det löser sig.



Nu väntar jobbet och ikväll är det äntligen dags
för en träff med ett gäng underbara vänner som jag
har i mitt liv, känner att jag behöver dem idag.

Var rädda om varandra.
Kram
Linda

9 kommentarer:

  1. Hoppas att det löser sig och du får känna dig glad igen mycket snart! Det är skönt med vänner som hänger med i både ur och skur. Hoppas du får en trevlig kväll.
    Styrkekramar Lotta

    SvaraRadera
  2. Meen Linda... Vad trååkigt! Hoppas verkligen att det ordnar till sig så du får bli glad igen! Vilken tur att du har goa vänner som du får träffa ikväll...
    En JÄTTEJÄTTE megasauriuskram till dig, kära du!
    Ska tänka på dig idag!

    Kram
    Petronella

    SvaraRadera
  3. Hoppas av hela mitt hjärta att det löser sej snart.Vänner är som ÄNGLAR !!!!Som lyfter upp oss igen när vingarna har glömt hur man flyger.......Hoppas du får en fin och mysig dag/kväll.S.T.Y.R.K.E.K.R.A.M.A.R. T´Rita ♥♥♥

    SvaraRadera
  4. Vänner kan man inte vara utan! Hoppas det löser sig bra och snart, så att du kan vara glad igen. Ingen ska behöva vara ledsen och orolig. Men tyvärr är det ju så livet är, ibland upp och ibland ner och konstigt vore det om vi alltid var på topp.

    Energikram till dig och stort tack för att vi får titta in här till dig och din fina blogg!

    Kram Suz

    SvaraRadera
  5. Gulliga Linda!

    Eftersom du är världens snällaste och har en sån fin blogg så har du fått en utmärkelse av mig. Kika gärna in! Hoppas du mår bättre nu!

    Kram
    Petronella

    SvaraRadera
  6. Jag hoppas att det löser sig! Varma kramar till dig!

    SvaraRadera
  7. Hoppas att det löser sig till det bästa! Bloggen är verkligen en kär dagbok som man kan gå tillbaka i och minnas hur det var då och då, men utan kommentarer från andra skulle det inte kännas lika bra. Hoppas att du får en riktigt fin helg.
    Kram kicki

    SvaraRadera