måndag 10 september 2012

Bara en krans



Vad gjorde jag med alla äpplen?
En del av dem får bara ligga och vara vackra.
Men så är det ju så att jag inte kan låta bli att göra en krans
av de här också. Denna gång är det äpplena som är själva stommen.
Jag har stuckit en grov ståltråd genom dem, ganska så lång bit
av tråd. Lindade två varv med äpplen så den blir rejäl.



Jag ville fylla ut med något mer, så jag tog torkade grenar
med lava och vildvin som är himmelskt vackert ute just nu.
Detta fäste jag med en zinkfärgad tunnare ståltråd som fick synas
för en extra detalj på kransen.

Ut och skapa!
Kram
Linda

7 kommentarer:

  1. Bara så himla fin krans har du gjort.Vad duktig du är .Önskar dej en go start på den nya veckan och en härlig måndag fina du .Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Men, såå fiin! Du är så himla pysslig och duktig! Nu blev jag sugen också...

    Kram
    Petronella

    SvaraRadera
  3. Snyggt! Gillar när det spretar lite!

    Kram // AH

    SvaraRadera
  4. Det kryper i fingrarna på mig då jag vill göra en höstkrans med. Men nu har jag bokat in en kranskurs en kväll i oktober så jag ska avvakta den först nu. Jag får ge mig till tåls

    Kram Teres

    SvaraRadera
  5. Så himla fin! Fast jag visste att du skulle
    göra något vackert av äpplena. Vildvin skulle
    jag vilja ha klättrande på väggen, vilka färger!
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  6. Så himla vacker! Nu blev jag riktigt sugen, jag ska nog göra en egen krans i morgon! Kram på dig!

    SvaraRadera