tisdag 14 augusti 2012

Sensommar



Visst känns det i luften att det är sensommar?
Det börjar bli lite kyligare om kvällarna och nätterna
nu, jag kan inget annat säga att jag verkligen gillar det.



Det finns en del att skörda i köksträdgården, trots att
mycket gick åt skogen tack vare allt regnande och hungriga
sniglar under sommaren.
Dillkronor är så vackra, tyvärr fick jag slänga min egna
dill tidigt på säsongen tack vare att den var fullproppad av
minisniglar, nästa år får dillen bo i växthuset.
Tur är väl att det finns dillkronor att köpa så jag får
njuta av dem i vas inne....


Kram på Er.
Linda

3 kommentarer:

  1. Ja visst är sensommaren på antågande, det känns klart i luften..men än är det skönt att vistas ute...och om det är dags att skörda. Tyvärr tycker jag det har blivit en del bortfall pga det usla vädret..men så är det väl för alla

    kram
    Kajsa

    SvaraRadera
  2. Dillkronor är fint både i vas och som
    smaksättare. Och visst känns det att vi
    går mot höst.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  3. Visst känns det att vi går mot hösten.Dillkronor är fint både i vas och som smaksättning.Ha en fin tisdag.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera