söndag 5 augusti 2012

Nya äventyr



Jag och barnen ska ut på nya äventyr. Vi har pratat om
Gröna Lund länge nu, så nu ska det äntligen bli av.
Jag gillar själv Skansen väldigt mycket, så jag tror vi
kommer att ta en tripp dit också. Hur som helst har vi
två lyxiga nätter på hotell och det är ju inte fy skam.
Himla kul ska vi ha iallafall, pappan i familjen får tyvärr
stanna hemma denna gång.

När jag var liten älskade jag att åka karuseller, men desto
äldre jag blir, ju mer rädd blir jag för fart och höjder...
Men Grönan måste väl ha nånting att erbjuda en mamma med
skräckblandad förtjusning för karuseller....


Må så gott.
Kram
Linda

2 kommentarer:

  1. Åååå vad mysigt det skansen och grönan.Ha en fin dag .Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Hej finaste Linda! Gud så mysig mamma du är som tar med barnen på äventyr. Finaste, finaste du... Tänk vilka härliga minnen barnen ska få från Grönan, då mamma skrev av skräckblandad förtjusning i de olika karusellerna, hihi!!

    Ha det så jättehärligt med barnen nu, så hörs vi!
    Pössen

    SvaraRadera