onsdag 29 augusti 2012

Jag lyckades



Tjihooo, jag är så himla lycklig. Denna sommar fanns det
inget annat på kartan med kronärtskockan än att det skulle
gå vägen med odlingen.
( förra sommaren dog alla efter att jag gått på dem med
rengöringsmedel för att få bort alla löss, dock ett ekologist, men de tvärdog iallafall..)

Jag lyckades.
Jag använder den inte, utan jag odlar den för skönhetens
skull, ett gäng står i vas inne i köket nu.
De är så otroligt vackra både i vas och där ute i köksträdgården.

Kram
Linda

3 kommentarer:

  1. Vad härligt för dig, den är verkligen vacker! Kram från vännen Maria

    SvaraRadera
  2. Visst är de underbart vackra! Så himla roligt att du lyckades med dem den här gången, glad för din skull :)

    Ha en fortsatt fin vecka!
    Kram Suz

    SvaraRadera
  3. Så bra att du lyckades! De är jättefina som dekoration.
    Kram Kicki

    SvaraRadera