fredag 31 augusti 2012

Fredag



Fredag igen. Hur snabbt gick inte denna vecka?
Och vilken Fredag sen, efter jobbet ikväll blir det
vinkväll med ett gäng kära fina gamla vänner.
Alldeles för sällan vi ses, men ikväll ska det bli av.
Som jag längtar.

Med det önskar jag alla en fin Fredag med allt vad det
innebär, vi som prenumerar på Lantliv har verkligen hela
helgen räddad. Har precis hämtat in min från lådan, men
jag har inte öppnat den, ska spara den tills imorgon Lördag.
Älskar att göra så.


Kram på Er finaste finaste bloggvänner.
Linda

3 kommentarer:

  1. Åååå vad skoj med vinkväll och helst när man inte har träffat sina vänner på ett tag .Då har man så mycket att surra om.Låter kanon skoj .Ja det är aldrig fel att få ett härligt nr av Lantliv i postlådan.Önskar dej en mysig fredag.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Men, Linda! Vilken superfin blogg! N hade inte en aning om att du hade en blogg, men det har väl inte blivit så mycket sånt prat bland karlarna... hahaha! Men nu blir det väl ändring...

    Verkligen såå himla kul! Dessutom så kul att följa någon som man känner igen!

    Stoor kraaam
    Petronella

    SvaraRadera
  3. Hallå där Petronella...

    Nä kanske inte riktigt samtalsämnet vi har på jobbet om bloggande....;)

    Men nu har jag tuuuusen frågor till honom. :)

    Kram
    Linda

    SvaraRadera