onsdag 22 augusti 2012

Delade känslor



Numera har vi två skolbarn här hemma vilket innebär en dos av
delade känslor för mig som mamma.
Ibland måste jag nypa mig i armen för tiden går så himla fort,
det är 8år sedan jag blev mamma för första gången, 6år sedan jag
hade lyckan att få bli mamma igen...
Hur som helst har vår yngsta dotter väntat så länge på den här
tiden i förskoleklass med allt vad det innebär. Men framförallt
för hennes del att få träffa så många nya vänner. Jag blir varm
långt långt in i hjärtat när jag ser henne med stolta steg går
mot sin skola med sin mamma i handen på morgonen....

Kram
Linda

2 kommentarer:

  1. Ja du nog går tiden fort, och vilken
    rolig tid det är när dom börjar skolan.
    Och jag tror du är en mästare på och njuta
    av stunden, håll kvar i det.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Tiden går så fort och det gäller att ta vara på varje fas. Visst är det med stolthet man ser sina barn växa upp och sakta mogna till de personligheter de är.

    Så många fina inlägg jag missat under min lilla bloggsemester, men nu har jag uppdaterat mig lite:) Härlig äpplekrans, jag blir inspirerad!
    Du bjuder på så många fina bilder, tack för att du delar med dig!

    Ha en fin helg!
    Kram Suz

    SvaraRadera