söndag 8 juli 2012

Västkusten


( med massor av regn på sig, ser chokladblomman lackad ut )

Äntligen har vi fått något ordentligt inbokat denna sommar.
Vi ska till Västkusten, som jag längtar. Liksom Skåne, som vi var
till för två år sedan, så har jag drömt om Smögen och Lysekil länge nu
... å nu ska det bli av.
Vi kommer att bo i Lysekil, är det någon som har något tips om
vad vi inte får missa eller kanske vad vi ska missa så får ni mer
än gärna dela med er...
Jag hoppas att vi kommer gilla Bohuslän skarpt!
Har ni varit där tro?
Hoppas på att få lite tips från er nu...

Kram
Linda

3 kommentarer:

  1. Västkusten är toppen. Regina med bloggen Vitt hus med svarta knutar har gjort en lista med smultronställen, har du inte hennes blogg hittar du länk i min högerkant. Ett hett tips, köp små håvar så tjejerna kan fånga krabbor, jätteroligt.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Vad härligt det låter med västkusten och Skåne. Vi ska också till Skåne jag tror Kivik är ett fint ställe! Kram från vännen Maria

    SvaraRadera