måndag 23 juli 2012

Utflykt



Att packa en picknick korg och sedan dra iväg med familjen
på en dagsutflykt är bland det mysigaste jag vet.



Den här gången blev det lite mer än så. En utflykt med båt
blev det. Då en rätt så stor båt. Som barnen fick lyckan att
köra alldeles själva, de var lite nervösa i början men det
släppte efter en stund.



Jag kan erkänna att jag också var lite svettig i början, men det släppte
så jag kunde njuta av alla vackra hus längs med vattenkanten.



Nu dags att ta tag i den här dagen. Ny utflykt är på gång...
Semester är väl allt bra härligt?

Kram
Linda

2 kommentarer:

  1. Vilka tjejer, rattar en så stor båt.
    Dom ser inte ett dugg skraja ut, och det
    är ju toppenbra och få provköra.
    Roligt med utflykter, jag hade tänkt åka
    till stugan imorgon, men nu plötsligt har
    dom ändrat sig med vädret #¤¤f*!! så sur blir jag.
    Ha det gott
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Härligt med utflykter! Kaptenerna ser ut att ta uppdraget på allvar också :)
    Kram Kicki

    SvaraRadera