fredag 29 juni 2012

Rosverkstan



Jag tog med min familj på utflykt idag, till Rosverkstan
som finns några mil från oss.
Bilderna får tala för sig själva, Ni förstår vad jag
menar....









...visst är det vackert, trädgård som rostigt?












Vill du veta mer om alla de fina rostiga trädgårdsstöden?
Titta då in där, hon ligger som följare i höger spalten.
Kan varmt rekommenderas. Tack fina fina Anna för att jag fick
fota i er fantastiska trädgård.

Trevlig Helg på Er alla.
Kram
Linda

2 kommentarer:

  1. Idag skulle vara en perfekt dag och strosa runt där och titta, vilket ställe! Och rosorna här är så sena med blomningen iår. Min besöksräknare har jag ingen aning om var sonen hittat, alla finesser är han inblandad i! Så fort han vaknar ska jag kolla.
    Kramar och ha en toppenlördag
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Han har vaknat...fniss. Men han tänker, och så är han ute på ett jobb. Återkommer om han kommer på var han hittat den.
    Kramar
    AM

    SvaraRadera