måndag 4 juni 2012

Rosverkstan



Igår åkte jag och min bästa bästa Mia iväg på en trädgårdstur.
Vi åkte till Rosverkstan i Fagersta, som hade extra öppet i deras egna trädgård för oss som är med i trädgårdsföreningen.
De gör olika växtstöd och annat fint till våra växter i
trädgården.



Det var så vackert. Huset, trädgården, verandan, alla olika udda
växter, sen såklart allt det vackra som de tillverkar.
Det mesta i rost.
Jag ångrar så att inte kameran var med, men vi ska åka igen, så
då ska den med.



Vi köpte både jag och M pionstöd, men ett av de jag köpte gjorde
sig så himla bra vid randgräset så jag tror det får stanna där...
Allt som är rostigt blir jag totalt förälskad i...

Nu dags att ta tag i dagen.

Kram
Linda

2 kommentarer:

  1. Det var verkligen en underbar utflykt vi gjorde!
    Fler turer lär det bli, vilken inspirations källa :-)

    Tur för mig att ha en bästa vän som gillar precis samma saker som jag; trädgård, rost, loppis mm!!!

    Stor kram till dig!
    M.

    SvaraRadera