tisdag 12 juni 2012

Jag tycker om



...att vara på sjön med min familj. Jag bara älskar det lugnet, att
sitta med ett metspö i handen och bara vara.



Tankarna bara är, i väntan på att det ska nappa.
Underbart.



Lyckan i barnen när de får fisk är oslagbar, mindre lycka hos
maken när jag behöver hjälp med att sätta mask på kroken.
Det är ingen grej för mig, så enkelt är det.



Svensk sommar när den verkligen är som bäst!



Okej, att få sätta sig vid sjön och grilla sina egna abborrar är
inte så himla fel det heller....

Kram
Linda

4 kommentarer:

  1. Åhh så mycket njutning det är i dina bilder...härligt inlägg, hoppas det blir en fin sommar med många abborrar!

    SvaraRadera
  2. Underbara sommar med allt vad det innebär. Hoppas du får napp mången gång i sommar, vad är väl godare än färskfångad fisk.
    Kram Nanne

    SvaraRadera
  3. Mysigt! Jag gillar också och vara på sjön, men inte och sätta på mask, bläää. Men det har ju hänt att son och make har tvärvägrat, då får jag pilla på dom själv.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  4. Ja, visst är det underbart att bara vara ... med sina barn!!! Finfin blogg du har, måste läsa mera ...! Ha en skön sommar!

    SvaraRadera