lördag 2 juni 2012

Bröllop


Tänk så lycklig jag blir varje gång jag får förfrågan om att
göra en Brudbukett. Den känslan jag får i kroppen av att jobba
med Bröllop är total lycka.


Denna gång var inget undantag. Det är ju faktist ganska så mycket
förberedelser med en sådan bukett, både vad gäller praktistk och
i tanken.
Det skulle gå i vitt, grönt och grått.



Vad passar då bättre än lammöron?
Alltså jag säger bara en sak, i love them...
Så fantastiskt vackra.


Vit ros, Avalanche, hjärtan på tråd, lammöron, vintergröna, texas och
björngräs, samt tråd och pärlor innehåller denna Junidröm...


All Lycka och Kärlek till ett Brudpar som verkligen är gjorda
för varandra, L & J.
Kärlek till Er.

Ha en fortsatt fin helg allesammans.
Varm Kram
Linda

6 kommentarer:

  1. Underbar
    Verkligen fint med lammöron i
    ha en skön lördag

    SvaraRadera
  2. Ååå, så fin! JaAA! Lammöron är lovely!
    Kram Evelina

    SvaraRadera
  3. Vilken vacker bukett, lyckliga brud som
    fick ha den fina. Du är superduktig Linda.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  4. Fantastiskt vacker, vad duktig du är! Kram från vännen Maria

    SvaraRadera
  5. Det var en ära att bära en bukett som du gjort!!!
    Min tärnbukett var oxå så otroligt vacker!!

    Du är duktig du!!!
    Kram Caroline

    SvaraRadera
  6. Tack underbara du för de fina buketterna <3 de var perfekta.
    Du är så go som åkte hem till oss med banden.

    PS såg du någon naken man hihi

    Kramar Louise

    SvaraRadera