fredag 4 maj 2012

Stockholm


Jo, visst kom det snö allt. Det var ett litet vitt täcke
imorse, det är borta nu som tur är. Istället har vi spöregn
just nu. Men ingen idè att sörja.
Det finns så mycket annat att glädjas åt istället.


Här ska nämligen packas. Jag och vår äldsta dotter åker
till Stockholm imorgonbitti. Bara hon och jag ska lyxa till
det riktigt ordentligt. Teater och hotell inbokat.
Vi ska gå och se Dirty Dancing på China Teatern.
En ungdomsklassiker för mig som jag verkligen var tokkär i.


Det ska bli så kul och jag har så mycket förväntningar
på Teatern, vi får se om de uppfylls. Hoppas det iallafall.
Har någon av er sett den kanske?

Ha en fantastiskt fin helg alla ni fina. Vi hörs på Söndag igen.
Ni ser vad fint vår Magnolia blommar nu. Love it.


Kram
Linda

4 kommentarer:

  1. STOCKHOLM! Teater! Hotel! Shopping! Lediga! om jag är avis....nääääeeeeeee inte ALLS :-)
    hmmmmmmmm...... Ha så MYSIGT och rå om varandra nu, kram kram........

    SvaraRadera
  2. Låter som en toppenhelg!! Ha det så fint. Kramar

    SvaraRadera
  3. Underbara bilder på magnolian!
    Så roligt och skönt att åka till Stockholm. Hoppas att det blir toppen och att undomspirret i magen av Dirty Dancing återfinner sig.

    Kramar L

    SvaraRadera
  4. Vad roligt att åka till Stockholm och vad roligt att se Dirty Dancing! Jag har inte sett teatern själv, men många säger att den är super bra! Kram Maria

    SvaraRadera