måndag 14 maj 2012

Persikoträd


Körsbärsträdet står i full blom, det nya plommonträdet från förra
sommaren hoppas jag inte kommer allt för långt efter.
Men det här med träd, jag vill ha ett persikoträd, har fått för mig
att det måste stå inne i växthuset. Lyckan att kunna gå ut i
sin egen trädgård för att plocka varma solmogna persikor måste väl
iallafall vara varenda människas dröm ändå...
Hur som helst är den min.
Här och nu ( detta är till min man ) tar jag och önskar mig ett sådant
till en kvinna som i början av Juni befinner sig i sina bästa år...

Så där önskelistan är klar. Nu återstår det svåra momentet, få honom
att läsa detta....

Kram
Linda

1 kommentar:

  1. Du får vara lite listig, ta hjälp av döttrarna för och framföra träd-önskemålet. För att ge bort ett träd, det är fint det.
    Och fy vilket väder, hoppas det slår om inatt.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera