söndag 6 maj 2012

Hemma igen


Sådär nu är vi hemma igen.
Jag har sagt det förr och säger det igen. Upplevelser gör mig
verkligen rik i hjärta & själ. Så enkelt är det.
Showen var verkligen hur bra som helst, ( dirty dancing för er
som missat ), om jag får säga att jag saknade något så var det mer
av solosång.
Det var verkligen så att ungdomen kom krypande i mig när vi satt
där och vi alla vet ju vad som är det absolut bästa av hela godbiten.
Just det, slutnumret! Ja, det var f.n magiskt kan jag säga.
Åhhh så bra.....

Det här lever vi på länge jag och Ebba. Lyxigt med hotell och massa
gott att äta och shopping på det. Kan det bli bättre?
Knappast!
Eller kanske. Vi hann med Rosendals Trädgård också.....


Kram
Linda

3 kommentarer:

  1. Jag kan tro att det var en upplevelse!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  2. Vilken toppenhelg ni hade du och dottern.
    Och som du skriver, den slutscenen är bra,
    bra med en näsduk i fickan.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  3. Så roligt att det var bra! Har hört så mycket bra om den föreställningen, måste verkligen kolla om det går att få tag i biljetter!

    Rosendals trädgård är ett riktigt mysigt ställe, minst ett besök varje sommar!

    Kram Anncathrine

    SvaraRadera