onsdag 30 maj 2012

En ängel



Min fina fina Morfar har blivit En ängel, bland alla mina
tårar finner jag ett lugn. Samtidigt finns ett litet leende på
mina läppar, jag är helt säker på att min älskade mormor är överlycklig
just nu, nu är de tillsammans igen....
När min mormor dog fick hon med sig ett knallrosa IsaDora läppstift
av mig, det var min mormor liksom. Rosa läppar 7 dagar i veckan.
Min morfar ska få med sig en Beskärningsbok, vi pratade ofta om
det, när det var dags att beskära alla olika träd och buskar i trädgården,
som var hans stora stora intresse genom livet.
Jag är helt säker på att han kommer att ha nytta av den nu....
...när han går i Nangijala och klipper alla träd....


Ta hand om varandra.
Kram
Linda

5 kommentarer:

  1. Så fint du skriver och jag är säker på att din morfar tar med sig boken på sin resa.
    Stor kram.
    Lotta

    SvaraRadera
  2. Jag blir så rörd av din fina text och din hyllning till dina morföräldrar...=)

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  3. Vad gullig du är Linda, jag tror din morfar
    blir jätteglad för boken.
    Stor kram till dig hjärtat
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  4. snyft......Tänker på DIG!!!! KRAMISAR I MASSOR

    SvaraRadera