fredag 13 april 2012

Smått & Gott



Mässan ja....
Oj oj oj, så kul jag och Mia tycker att det är
att åka på trädgårdmässa. Vi är som små barn på
Julafton, eller kanske inte. Barn får inte dricka
vin, men det gjorde vi, var tvungna att vila benen
lite å fukta strupen.
Det duggar rätt så tätt med trädgårdskändisar oxå, jag
tror faktist att M å den där Rappne har något gemensamt.
Hon fick ett leende av den mannen. Snacka om att hon lös
av det. Han vet nog om att hon har lika trädgårdskärra
som honom....
Jag önskar att jag hade ett foto på oss två, efter dagens
slut på väg till bussen hem.
Fullpackade med, fröpåsar, blommor, skruvpil ( typ 2m )
snygga gamla lådor, tidningar, böcker....
Ja, ni hajar va?
Lite Smått & Gott med andra ord.

Chauffören undrade var jag hittat min snygga korg.
På lagret svarade jag.....

Njut av helgen nu, det ska jag göra.
( om ni skrollar ner i högerspalten å kikar in på Malins Photo får ni se mig i egen hög person...)
Varm kram
Linda

3 kommentarer:

  1. Idén med och ha ett eget halv 8 hos mig var rolig, och superfina foton hon tog på dig.
    Och vilken mässdag, så mysigt och komma hem och packa upp alla fina fynd.
    Ha en skön helg vännen
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Härligt att vara på trädgårdsmässa! Alltid roligt att komma i väg och få ny inspiration och nya idèer! Kram från vännen Maria

    SvaraRadera