fredag 20 april 2012

Gamla bordet



För flera år sedan fick jag det här gamla bordet av min
farmor, som då stod till ingen nytta i hennes barndomshem.
Nu när jag haft det ute en tid, så det har verkligen fått sig
en rejäl sliten look. Dags då för bordet att få flytta in i vår hall.
Fint tycker jag. Men fick min farmor se det antar jag att det
skulle vrida till sig rejält i magen på henne.
Fint för mig, är skräp för henne. Som för så många andra.

( hoppas att ni alla laddat upp med gott att äta inför helgen,
själv har jag lakritspipor och choklad så jag ska nog överleva detta
massiva spösnöandet.... )

Kram
Linda

2 kommentarer:

  1. Vackert patinerat bord!
    Här hade vi absolut laddat upp med god mat inför kvällen :)
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  2. Ja, tänk så det kan vara med olika smak! Jag tycker lampan är hur fin som helst, och bordet är urcharmigt!!
    Kram Jenny

    SvaraRadera