torsdag 1 mars 2012

Vacker



När jag och barnen var på tågutflykt tidigare i veckan.
( samtidigt som måååååånga andra med längskidor under
armarna, skulle ta sig till och från öppet spår.. )

Det var då jag fann denna goding.
Sophora. ( läs sofora )
Jag tycker den är så otroligt vacker.



En av mina favoriter.
Den har så otrolig vackra skira små blad, som ser
så oerhört svåra ut att klara av.
Men det är faktist precis tvärtom.
Väldigt enkel att sköta.

Ny dag och ny månad. Mars, låter alldeles alldeles
underbart.....
Hoppas din dag blir perfekt!

Kram
Linda

8 kommentarer:

  1. Bara så himla fin.Ha en skön torsdag.Kram ♥

    SvaraRadera
  2. God morgon !

    Håller med dig ! ;)
    Jätte fint och ännu finare mot den vackra bakgrunden som du har.

    Ha en bra dag! Den förste i mars ! ;)

    Kram påmdig

    SvaraRadera
  3. Gomorron
    Jag har svårt för gröna växter, men den där tycker jag är superfin. En sån ska jag köpa om jag hittar också.
    Ha en härlig dag
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  4. Den är helt underbart vacker !
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  5. Visst är de vackra!
    Lättskött, ja om man gillar att vattna.
    Den får absolut inte torka.
    Jessica -Tidaholm

    SvaraRadera
  6. Fantastisk... ♥

    Kram M.

    SvaraRadera
  7. Du har såå mycket vackra bilder i din blogg! Jag blir verkligen inspirerad! Ha en bra kväll!
    Kram Josefine

    SvaraRadera