fredag 2 mars 2012

Smutsigt fint rosa





Jag har hittat en väldigt fin nejlika.
Kulören tycker jag är så där smutsigt fint rosa.
Att ha blommor runt omkring mig här hemma, gör mig
oerhört glad. Det behöver inte vara stora mängder,
det kan räcka med en enstaka blomma.
Jag lägger ganska mycket pengar på blommor och annat
i hemmet och trädgården som gör mig gott, men däremot kläder
har jag aldrig varit speciellt intresserad av så där blir det
en mindre kostnad istället....

Trevlig Helg på Er.
Kram
Linda

7 kommentarer:

  1. Underbar färg
    Ha en fin Helg
    Kathrine

    SvaraRadera
  2. Vacker färg! Ja blommor är absolut ett måste i mitt hem också :)
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  3. Åhhh så fin!! Såna ska jag leta efter, har liite svårt för tulpaner. Just nejlikor glömmer jag ibland, men det här var en riktig skönhet.
    Ha en fin helg vännen
    Solig kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  4. Hej!

    vilken härlig färg på blomman. Och dina bilder är jättefina. Blommor gör verkligen hemmet levande, synd att jag är så dålig på att köpa det, men blev verkligen inspirerad efter att jag kikat in på din fina blogg.

    Ha en undebar helg

    SvaraRadera
  5. Verkligen vacker färg på den nejlikan!
    Jag försöker också ha lite mer blommor hemma numera. De gör mycket för välmåendet.
    Ha en fin helg!
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Super läcker färg, det käns som om nejlikorna har fått ett uppsving!
    ha en fin helg.
    Lotta

    SvaraRadera