tisdag 6 mars 2012

Rött & Vitt



Jag har en viss förmåga att ofta blanda
Rött & Vitt. Kanske för att jag helt enkelt
gillar den kombinationen skarpt!





Uterummet som så mycket annat hemma hos oss
går i de kulörerna. Men här ute är det något
alldeles extra, jag tror att ljuset förstärker
det röda oerhört.







Hur som helst så längtar vi alla efter
att få börja vara här på riktigt. Vi har haft
några dagar redan faktist, men nu har det
blivit lite kyligare igen.
Men en sak är säker, våren är på ingång.
Då minsann är vi här jämt. Om vi inte är
i växthuset förstås.....

En underbar dag önskar jag Dig.
Kram
Linda

4 kommentarer:

  1. Ja det är den trots 10 minus just nu;) snyggt med röd/ vitt! Kram

    SvaraRadera
  2. Rött och vitt är alltid frächt och vackert. Verkligen fin kombination med de röda kuddarna på den vita soffan !
    Sol i dag igen, härligt! Kram Kicki

    SvaraRadera
  3. vitt och rött är verkligen piggt och roligt!
    ja, nu är våren verkligen på väg, vi har underbara soliga dagar trots att det idag tex är ganska kallt =)

    kram
    susanne

    SvaraRadera
  4. Rött och vitt, det gillar jag. Idag har jag plockat in lite röda detaljer i uterummet, men som du skriver, det har blivit för kallt för fika ute. Men till helgen kommer värmen, tyvärr skulle det komma snö före det!!
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera