söndag 18 mars 2012

Planterings hörna



Inne i växthuset har jag en gammal sliten
skänk som fungerar alldeles utmärkt till
planteringshörna.
Frågar ni min man tycker han att den är
klart redo för tippen. Men såklart inte om
ni frågar mig. Har en ute också, men inte
alltid det passar sig att stå utomhus.





Har faktist fått ner lite mer i jorden
idag. Lycka när jag ser hur allt växer upp
ur jorden.



Nu blir det lite vila, dagen erbjuder nämligen
två kalas för vår del idag. För ett tag sedan
cyklade jag omkull ( oväntat ) så min svanskota
är inte av den bästa kan jag säga. Därför så
skriker den VILA ibland...bara att lyssna.

Kram
Linda

1 kommentar:

  1. Så många fina lerkrukor du har, så fint och ha dom staplade sådär i växthuset. Idag har jag grejat ute också, har städat upp efter vintern.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera