torsdag 2 februari 2012

Tid



Jag är så oerhört tacksam över all Tid jag har.
Tid till att leva, jobba, laga mat, vara med min familj,
umgås med vänner....listan kan göras hur lång som helst.
Att uppskatta det jag har, kan vara svårt ibland.
Men jag har det väldigt bra. Så enkelt är det bara.
Men ibland måste jag stanna upp för att förstå det
och jag konstaterar att det är absolut inte alla
som har det.

Jag läste en sak häromdagen som fastnade ordentligt.
Det var en kvinna som hade en riktigt, bad hair day.
Hon var rikigt bekymrad över det och fick ett fantastiskt
svar.
Var glad att Du har en dag och att Du har ett hår!
Så sant. Eller hur?


Kram
Linda

5 kommentarer:

  1. Mycket bra svar! Jag gillar torsdagar, då är jag ledig och kan se ut hur som helst i håret och så har jag ju hela dagen till vad jag vill.
    Ha en härlig torsdag Linda
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Åh vad klok du är vännen! Visst är det viktigt att stanna upp och värdesätta det man har! Må så gott stor kram från Maria

    SvaraRadera
  3. Skønt billed :O) Klem Betina

    SvaraRadera
  4. Kloka ord utav en klok medmänniska...=)

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  5. Så klockrent- håller helt med var tacksam för att man har hår överhuvudtaget- själv håller jag på och bli skallig;( Kram

    SvaraRadera