söndag 12 februari 2012

Rolig helg



Åhhh vilken rolig helg.
Jag och A var på restaurang igår med min syster
och svåger. Alltid lika kul, men alldeles för
sällan det händer att vi går ut och äter.



Efter middagen så drog vi med dem på bio, en
film som de inte alls ville se. Men eftersom vi
är så fantastiskt trevliga följde de väl med.
En gång i Phuket.
En film som jag varmt kan rekommendera. Jag skrattade
så jag faktist nästan kissade på mig några gånger.
Sen är den även romantisk, så lite nykär blev jag allt
efter filmen.



Idag väntar ännu en rolig dag.
Vi ska ut och åka skoter med barnen som även
inkluderar korvgrillning. Det bästa av allt är
att vi har kalasväder här idag.
Sol, klarblå himmel och ett par minusgrader.
Kan en Söndag vara bättre?

Kram
Linda

4 kommentarer:

  1. Nej, bättre söndag kan man inte ha, skoter och grillad korv låter härligt. Den filmen vill jag se också, det är skönt och få skratta.
    Så fina bilder, underbar header.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Bara så himla vacker header.Låter som en kanon lördag.Ja solsken åka skoter och korv grillning låter ju bara så härligt.Ha en fin söndag.Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Precis så som det ska vara under vår-vinter...sol,klarblå himmel och takdropp.
    Skoter och korvgrillning blir det även här.....=)

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  4. Helt klart är att en söndag kan inte vara bättre, vilken kanonhelg! :-)
    Ha en riktigt bra vecka också.
    Lotta

    SvaraRadera