torsdag 23 februari 2012

På plats



Nu har den gamla lampan kommit på plats.
A kom på idèn med att sätta den på vår murstock
som vi har i köket.
Den råa slitna ytan blev alldeles alldeles perfekt
till den här gamla godingen. De är som gjorda
för varandra, lampan och murstocken.
Ni ska få se fler bilder härifrån en annan dag....

Snart dags för att försöka att ta sig till
jobbet....under natten har vi fått en hel del snö
som just nu bara ligger och slaskar till sig i
plusgraderna OCH solen!


Kram
Linda

6 kommentarer:

  1. Åhhh, där kan man prata om att det gifter sig. Så underbart fin lampan blev mot tegelväggen. Dom har sina ljusa stunder männen!
    Mina stövlar är NoaNoa, och jag köpte dom hos Blommiga Rutan. Tror säkert dom finns kvar.
    Ha en toppendag i solen, som lyser här också.
    Varm kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. verkligt fin lamppa!
    Har du du fixat målningen själv?
    Har du verkligen planterat frön nu redan? Vågar inte börja ännu, för de blir bara en massa långa "spröten" För litet ljus helt enkelt. Hade också tänkt plantera tomatfrön i år :)

    SvaraRadera
  3. Är den lampan snygg eller är den snygg??? Den är SNYGG!!! Passar perfekt till teglet..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  4. Men GUUUU så SNYGGT!!!!! WOOOOW.....
    KramIZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

    SvaraRadera
  5. Nu är det jag som nästan "smäller av"... Så supersnygg lampa!!!!!! Ja, som du vet så gillar jag också rost och ruff!
    Tror jag måste kika runt lite här hos dig....
    Ha det gott i helgen och va kul att du kikade in till mig!
    Kram Sofia

    SvaraRadera