fredag 24 februari 2012

Köket



Fredag. Äntligen, som jag har längtat.
En helg som inte innehåller så många måsten här hemma.
Mest bara lugn och ro.



Jag brukar försöka att alltid ha det städat på
Fredagar, men idag hoppar jag över det.
Det händer nämligen att även tidig Lördagsmorgon
kan få bli städdagen, så det lutar starkt åt det.
Men jag ska erkänna att det känns helt ok att
städa en Lördagsmorgon.



Men först soffan med Fredagsmys, samtidigt som
vi njuter av den nya lampan i köket.

Trevlig Helg alla Ni som är så rara & fina och
tittar in här.
Kram
Linda

7 kommentarer:

  1. Så snyggt erat kök är!!! Njut på. Kram

    SvaraRadera
  2. Det ser godt nok flot ud med din nye lampe. Og sikke et flot køkken du har
    God aften jeanett

    SvaraRadera
  3. Jättefina bilder från ditt snygga kök! Ha en fin helg, skönt med lugn och ro! Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Snygg lampa på snygg vägg!!!
    Ha en fin helg, kram Jenny

    SvaraRadera
  5. Köket ert är så fräscht och fint..

    Hoppas fredagen var en mysig sådan och att lördagen med blir det trots städning ;)

    Kram Mia

    SvaraRadera
  6. Köket är underbart fint, och lampan blev pricken över i. Hoppas ni hade en riktig mysfredag, och kanske du är igång och städar redan. Jag skulle aldrig orka städa nu, är så tröött, blåsten har väckt mig flera ggr.
    Ha en fin lördag
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  7. Jättefint kök ni har. Den här veckan får faktiskt söndag bli städdag hemma hos oss.
    Ha en fin fortsättning på helgen. Kram Kicki

    SvaraRadera