tisdag 21 februari 2012

Grejar



Vi håller på att sätta upp panel från golv till
tak i vår hall. Det blir verkligen kanonfint!
Han gör ett bra jobb min A.
Mindre bra kan jag säga att det blev när han lyckades
med att slå en spik igenom en elsladd som fanns bakom
väggen.
Tänk så beroende vi är utav el egentligen, vi svenskar.
Lärorikt att vara utan ett halvt dygn kan jag säga.



Men elen är tillbaks och panelen på plats.
Nu återstår målning med vit kulör, jag målar
mycket med Råhvit, S0500-N.

Först ska jag städa lite med mina nya trasor,
ska använda dem som disk och städtrasa.

Tack alla Ni fina för fina hälsningar i förra inlägget,
Ni är väl alldeles fantastiska tycker jag....


Kram
Linda

4 kommentarer:

  1. Det där jobbet har vi framför oss nästa vecka. Jag ser fram emot att äntligen få något gjort åt vår hall och vindstrappan!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  2. Jag var utan el i tre dygn för någa år sedan och ja, vad beroende man är av el.. Fast det funkar utan med om man måste =)

    Blir säkert kanon med panelen..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Vackra bilder som alltid hos dig! Förstår att de känns tufft med din farmor, när en älskad anhörig blir så personlighets förändrad. Tänker på dig vännen! Kram från Maria

    SvaraRadera
  4. Härligt med lite panel...kan aldrig bli för mycket:) Synd med elen...oftast då man får sig en tankeställare.

    Ska ta tag i målningen snart..har stått stilla alldeles för länge. Ha det så bra /Mia Ö

    SvaraRadera