fredag 6 januari 2012

Vinter



Men vilken Vinter vi har.
Vi är i Sälen och njuter av vintersemester.
Jag fullkomligt älskar att vara här. Friheten i backen
är verkligen helt oslagbar, att samtidigt se barnens
utveckling är fantastisk. Idag har vi det lite kallt
faktist, men vi har varit i backen iallafall.
Just nu är vi inne en stund och värmer oss lite.
Ska ut och åka snart igen, fortsätter med kvällsåkning.
Vinter på hög nivå.

Det bästa av allt är att vi har en vecka till att se
fram emot här i Sälen. Men det blir i vår, när solen
orkar att ta sig högt upp och lysa på oss.

Hoppas Ni är med i min utlottning här på bloggen.
Ha en fin helg allesammans, nu vet ni vad jag gör den
här veckan.


Stor kram
Linda

5 kommentarer:

  1. Åh är du i Sälen, så roligt med en skidsemester så här efter jul. Ha nu härliga dagar i backen.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Hej vännen vad härligt med snö och Sälen semester! Här har vi haft en solig dag men utan snö. Ha det gott kram från Maria

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig vinterbild:-)
    Förstår att ni njuter, ska gå med i din tävling också.
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  4. Tänk att skidåkning har aldrig lockat mig men däremot skulle jag vilja åka upp till fjällen för att vandra på sommarhalvåret.. Men fortsätt att ha det så kul och trevligt som ni har det där uppe i vintern..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  5. Så underbart det ser ut!
    Visade mina barn ditt kort och de blev överlyckliga!
    Efter en helgrön vinter väntar nämligen en semester i Sälen om några veckor!

    Ha en fortsatt härlig semester!
    Kram Annica

    SvaraRadera