måndag 2 januari 2012

Tävling



Det danska företaget ramsign har så snygga
husskyltar som Ni nu ska få tävla om...
Hur tävlar Ni?



Ni får gå in på deras hemsida www.ramsign.se
Där får ni välja en valfri husskylt med 1-5 siffor,
vilken som helst av de 5 olika skyltdesignerna samt
vilken storlek som helst.



När ni lämnar en kommentar här i inlägget ska ni där
skriva vilken skylt med nummer som Ni önskar.
Länkar ni har ni såklart 2 lotter, precis som vanligt.

Lycka Till allesammans, tävlingen slutar Söndagen
den 8 Januari.

Kram
Linda

14 kommentarer:

  1. Åh Linda det passar mig utmärkt med nya fasadsiffror!!! Vi håller på att måla om huset. Två sidor är klara. Nästa sommar blir vi färdig med de andra. Och tänk vad kul om jag vann nya siffror till huset! :) Maken skulle bli överlycklig, hihi. Och för det andra en utmärkt födelsedagsprecent, då jag fyller år om två dagar :))
    Så jag håller både tummar och tår!!!
    Länkar hit, det gör jag på studs. :)

    Tusen tack kära Linda för en fin tävling!
    Kraaam du rara. Åsa.

    SvaraRadera
  2. Glömde berätta vad jag ville ha för siffra,hihi!!
    Den här: Lighthouse,Husnummer, Mått: 11 x 14 cm.
    Siffran 12.

    Kraaam o puss. Å.

    SvaraRadera
  3. Åhh, vi skulle verkligen behöva en skylt på vårt hus. Jag önskar en Highlander nr: 14 om jag skulle ha turen att vinna.

    Kram Teres

    SvaraRadera
  4. Hej & God fortsättning!
    Jag vill gärna vara med och tar 2 lotter, vinner jag så önskar jag
    HighlanderHusnummer 6 Mått: 15 x 15 cm.
    Kram
    Jessica

    SvaraRadera
  5. Ja en sådan skylt hade suttit fint då folk har svårt att hitta till oss, lite enklare då ett nummer på huset (nu har vi nitton med bokstäver på "fel" sida av huset), så jag vill gärna vara med och tävla om skylten Highlander Husnummer 19, 11x14 cm..
    Jag länkar med så två lotter vill jag ha =)

    God fortsättning..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  6. Hej. Hittade precis hit till din blogg.. va mysig den är.

    Jag håller helt med dig att de har snygga skyltar, verkligen!

    Kram Amanda

    SvaraRadera
  7. Hej Linda!
    Hittade hit via Livet på Vestergård.
    Så vackert du har här, och det är ju så roligt att hitta bloggar man aldrig varit inne på tidigare.
    Önskar dej en god fortsättning.
    Och, är gärna med och tävlar om en vacker husnummerskylt.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  8. Hej min vän!

    Jag fick ju en läcker fasadbräda av tomten i julklapp, men om jag har den vid timmer väggen på gårdshuset så kan jag ha denna på huset!

    Alla var jätte fina men en Highlander med nummer 39 skulle passa bra!

    Kram M.♥

    SvaraRadera
  9. De är så fina!! Tävlar gärna och önskar mig en HighlanderHusnummer Mått: 15 x 20 cm
    God fortsättning!

    Mia
    valo@live.se

    SvaraRadera
  10. Skulle vara ett lyft för vårt lilla hus,med en så fin skylt.Är gärna med och tävlar,hälsningar Annika hosaby@live.se

    SvaraRadera
  11. Jag är så gärna med och tävlar och skulle välja Highlander 15x15 med nr 5. Det skulle sitta fint på vårat hus. Ha en härlig trettondagsafton, det ska vi ha med att fira fyraårig bröllopsdag! :-) kram karolin

    SvaraRadera
  12. är jättegärna med och tävlar om en highlander nummer 12
    Ha en riktigt skön helg i sälen

    SvaraRadera
  13. Hej skyltarna är så fina. Vi köpte en i höstas till vårt hus. Men jag hoppas att jag vinner en till min kära mamma. Metropolitan 10x12 cm nr: 7.
    Kram kram Susanne

    SvaraRadera
  14. Jag vill gärna vara med i din utlottning av fina skylten. Om jag skulle ha turen att vinna så vill jag ha en Highlander variant.

    Jag länkar och drar 2 lotter

    SvaraRadera