lördag 7 januari 2012

Skidåkning



Att ha semester är väldigt skönt, men att dessutom
få gå i långkalsonger och håret på svaj mellan all rolig
skidåkning under en hel vecka, det är väl en rätt
så hög mysfaktor på det, tycker Ni inte det?



Igår åkte vi slalom så jag trodde mina ben skulle
till att gå av kan jag säga. Det var inte bara jag som
blev trött, mot kvällningen var det två små som också
var lite slitna. En nyhet för denna vinter här i Hundfjället
är kvällsåkningen i Trollskogen, där de har mängder av
lampor i olika färger som lyser. Så roligt för de små.
Även för oss vuxna såklart.



Har ni inte varit i Sälen förut så kan jag varmt
rekommendera Hundfjället som enligt oss har de bästa
backarna för en familj.



Idag blir det nog en tur på längdskidor för hela
familjen....allt för att bättra på värken i benen.

Ha en fin Lördag.
Kram
Linda

3 kommentarer:

  1. Så bra ni har det, låter mysigt med kvällsåkningen. Här är just nu blå himmel, men enligt vädret ska det börja snöa snart.
    Ha en härlig dag på längden
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Medan jag surfade på mina svenska bloggkompisar hamnar jag hos dig. Jättekul...

    Oj! har Ni snö overthere? Vilken mysig omgivning med den vita snön.

    Ha en skön helg,
    /Chie

    SvaraRadera
  3. Så härligt med skidsemester. Vi var i sälen under julhelgen och det var underbart. Vi har själva inte fått någon snö hos oss än så det var extra mysigt att sitta och titta på när snön föll ner från himlen.

    Fina Bilder!
    Kramar Emilia

    SvaraRadera