måndag 30 januari 2012

Ovanlig Söndagsmorgon





Om vi nu skulle bo på landet, känns detta mer verkligt
men mitt inne i ett bostadsområde då känns det allt väldigt
mycket i kroppen när det första som möter våra ögon är
en liten "Bambi" på morgonen. Vi stod som fastklistrade i
fönstret, länge och väl.
En alldeles speciellt ovanlig Söndagsmorgon.
Hon gjorde sig ingen brådska, tog sig
tiden till att bädda ner sig sisådär 45minuter för en tupplur.
Magiskt!
( men jag erkänner, jag var livrädd för både Magnolian, plommon och
körsbärsträd å massa annat.....)


Att det dessutom satt fyra Domherrar i trädet samtidigt gjorde
att vi alla var som barn på Julafton.
En underbar start på vår dag.

( urdåliga bilder, men jag står som sagt inne och fotar )
Kram
Linda

10 kommentarer:

  1. Vilka underbara bilder! Varför bor jag på landet för? Kram Kerstin

    SvaraRadera
  2. Vilket fint besök ni hade! Tycker det e fina bilder - inte lätt att få ett rådjur på bild!

    SvaraRadera
  3. Bara så himla underbara bilder.Ha en trevlig start på nya veckan.Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  4. Jaha! då vet jag varför inte vi har några i vinter... ryktet har spridit sig...Hanssons i Skogsbo har godare käk än Hanssons i Högbo. Det finns bara ett ord för detta! Härligt!

    SvaraRadera
  5. Så bra bilder du fick på Bambi och domherrarna, kan nog ryka någon växt för dig. Här kommer dom varje natt och kollar av fågelmaten, det är en bambi här som går på tre ben. Jag tycker synd om honom så han får smaska som han vill.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  6. va roligt att ha djurbesök genast på morgonen!
    ha de bra!
    susanne

    SvaraRadera
  7. Jag gillar verkligen bilden med domherrarna. Vilka söta små färgklickar. Som små bulliga tomater.

    Hälsar Åsa

    SvaraRadera
  8. Dubbla känslor när "Bambi" kommer på besök...fara för växter och glädje över det ståtliga djuret...=)
    Vilken rikedom att dessutom får besök av domherrar..!!!

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  9. Hejsan Linda!

    Jag köpte Maison belle produkter hos dig förut, men vet du vart jag kan få tag på dessa produkter nu? MVH Camilla

    SvaraRadera
  10. Hej Camilla.

    Jag har fortfarande en del av dem kvar.
    Maila mig om vilken du är intresserad av.

    Mvh
    Linda

    SvaraRadera