söndag 8 januari 2012

Nr 2



Ja, det var idag Söndag som jag skulle till att
avslöja vinnaren av Nummerskylten.
Som vanligt så är det då min man även kallad A,
som får rycka in vid dessa tillfällen.
Han säger ett nummer och jag räknar ner bland era
kommentarer. Enkelt och smidigt sätt att lösa en
tävling på.
Denna gång blev det Nr 2!
Vinnaren är ingen mindre än Åsa, med bloggen
Blåbär och Mjölk.....

Om jag gissar rätt kommer du att bli så
Lycklig så du går i taket!
Grattis!
Maila mig din adress är du snäll.


Ha en fin start på veckan alla fina.
Kram
linda

6 kommentarer:

  1. Grattis till vinnaren
    Och ha en skön söndagkväll

    SvaraRadera
  2. Ett stort grattis till Åsa. Fin solig vinterbild du visar också.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  3. GRATTIS till Åsa =) Och tack för fina tävlingen..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  4. -Wiiiiiiiii!!!! Läste jag rätt?? Är det sant? Vann lilla jag?? Ojojoj nu satt jag förmiddags kaffet i halsen!!! Hihihi! :))
    Jag vann, jag vann, jag vann! Kom Linda så får jag kraaaama dig!!!!!!!!!!!!!
    Åhhh va? vad? Vad skulle jag göra nu?? Måste skrålla upp och titta vad du skrev. Jag höll på välta hela kaffekoppen i knät när jag lästa mitt namn, fniss. Tur jag hade en servett med mig. ;)

    Öhhhh...jag skulle tacka dig Linda så hjärtligt för din jättefina kommentar inne hos mig! Men nu kanske jag glömmer det..eller inte då. Ha! Fniss.
    Oj vad snurrig jag blev nu ehh eller förvirrad?
    Jag återkommer då jag har sammlat mig lite ;)

    Massa glada kramar o pussar till dig raring!
    Åsa.

    SvaraRadera
  5. Grattis till den lycklige vinnaren!

    Nu har även du chansen att vinna en skylt också:) Titta gärna in till min Give Away!

    Stor Kram Annelie ♥

    SvaraRadera