söndag 29 januari 2012

Loppisfynd



Min man gillar loppisar, precis som jag.
Ibland är det faktist så att det är han som
är mer på vad gäller loppis. För det mesta gör
han riktigt bra fynd, ofta några bra-att-ha verktyg
i en gammal låda som han vet att jag gillar.
Perfekt!
Ibland handlas det fantastiskt mindre bra-att-ha saker,
det måste också sägas.
MEN det händer även många gånger att det blir
super loppisfynd som han hittar...

Vad tycks om denna skönhet till kamin?
Har inte hittat någon plats till den ännu, men jag skulle
tycka att det var trevligt om den kom ut i växthuset....


Kram till Er.
Linda

5 kommentarer:

  1. Vilket fynd j,ättefin
    ha en skön söndagkväll

    SvaraRadera
  2. En guldstjärna till maken, vilken kamin!! Den kommer bli underbart fin i ditt växthus. Kalkon är så gott, roligt med släktmiddag. Och nu ska du kura ner under en go filt och bara vila, var jag där skulle jag bjuda dig på varm choklad.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  3. Jättevacker! Ett riktigt fynd:)
    Stor Kram Annelie ♥

    SvaraRadera
  4. Den er da helt fantastisk :)
    Knus jeanett

    SvaraRadera
  5. Wow!
    Hur fin som helst!
    Ta hand om maken...han verkar också vara ...en riktig fynd!
    ;o)
    Hälsningar,Karla.

    SvaraRadera