fredag 20 januari 2012

Fredag



Fredag igen.
Så otroligt fort veckorna går.
Vi har en underbar dag här i Dalarna idag. Solen skiner
och ett vitt täcke befinner sig på marken samtidigt som
termometern står på -10 grader.
Det kallar jag vinter.
Men inne har våren kommit till oss. Vårlökarna trängs
intill varandra i krukorna.
Ha en fin helg allesammans och jag vill även passa på
att Tacka alla Er som tar er tiden till att lämna en kommentar.
Jag är urusel på att titta in till er alla, men att Ni
tittar in här gör mig lycklig.

Kram
Linda

3 kommentarer:

  1. Jättefint med vårlökar nu.Jag njuter av pärlhyacinter på köksbordet. Ha en fin fredag!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  2. Ååh vilken vacker bild!
    Stor Kram Annelie ♥

    SvaraRadera
  3. Vilken underbar bild...!!!

    Ha en skön helg.

    Kram Ninni

    SvaraRadera