tisdag 31 januari 2012

Alltid vid din sida



Så där, nu tänkte jag att ni skulle få se de
nya tapeten i sovrummet. För några dagar sedan
gjorde jag helt färdigt.
Jag älskar randigt.



Samtidigt passade jag på att måla en text på
vår sänggavel, som jag enkelt gjort av råplan och
sedan bara vitmålat den.
alltid vid din sida



Jag vill leva med min A resten av mitt liv.
Vi ska bli gamla tillsammans. Vi har gått igenom
en hel del under våra 18år tillsammans.
18år, det är mitt halva liv.
En del smärta, men framförallt väldigt många skratt
och mycket kärlek.



Tänk vilken Lycka att få hitta sitt livs kärlek
som tonåring. Stort.
Han gör mig glad på många sätt.
Jag gör han glad på många sätt.
Visst han kan göra mig galen ibland
och jag är helt säker på att han känner likadant.
Men det får vi på köpet. Inget att göra något åt.
Han slutar aldrig att förvånas över allt
som jag gör eller kommer på. Men han är van.



Jag har iallafall inte lyckats med att tanka
95:an i en Dieselbil. Det har han.
Men däremot har jag slängt en svets som A hade
lånat av en kompis på tippen.
(jag visste såklart inte att
det var en svets, det ni??!!)


Kram
Linda

4 kommentarer:

  1. Härligt med kärlek.. Jag har ju inte levt lika länge med min sambo, bara 5 år, men jag känner med att det är med honom jag vill bli gammal.. =)

    Snygg tapet..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Tänk att efter 25 år tillsammans blir jag fortfarande alldeles svag i knäna och varm i hjärtat när jag ser på min "gubbe" Visst är det en underbar känsla....!!!
    Alltid vid din sida...passande ord...<3

    Snygg tapet gillar dess diskreta ränder.

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  3. Så fint skrivet! Jag har haft samma gubbe i över 30 år vilket jag känner mig såå glad och tacksam över.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  4. Hej vännen jag sitter och skrattar åt att du slängde svetsen:) Visst händer det tokiga saker ibland! Så jättefint det blev med texten! Kram från Maria

    SvaraRadera