tisdag 27 december 2011

Slut



Ja, då var Julen slut för denna gång.
Vad tycker Ni? Skönt eller inte?
Jag tycker det är underbart skönt. I väldigt små små
ord skriver jag nu att jag sakta sakta börjar att städa
bort den, julen alltså. Allt blir så otroligt rent, snyggt
och städat när den plockas bort.
Att redan ha vita tulpaner på bordet som är ljuvliga
är inte heller så fel kan jag säga.
Idag ska jag även tapetsera lite....Ni får se sen.

Vinnaren av paketet är fina Maria med bloggen,
promenader på landet. Maila mig din adress så kommer
paketet.


Kram
Linda

4 kommentarer:

  1. Jag gillar också när det blir vardag igen, men julen hat varit toppen bra men 3 dagar räcker för min del. Idag har ungdommarna börjat åka hem till sitt och nu blir det snart tyst i huset igen.....så nu får man längta till nästa gång man ser dem! Jag började botanisera i frökatalogerna tillsammans med äldsta dottern igår så det ska jag fortsätta med idag.

    SvaraRadera
  2. Både och gillar att vi går mot ljusare tider men saknar släkt som åker hem igen...<3

    God fortsättning!!!

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  3. Tycker att det har varit en härlig och mysig jul .Den har flygit fram.Önskar dej en mysig tisdag.Många kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  4. Hejsan,
    så härligt att tapetsera lite. Vad är det för något du tapetserar? Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot. Maila mig på vendelabyggla@gmail.com så berättar jag mer!
    /Vendela

    SvaraRadera