söndag 11 december 2011

Så Saknad



Idag är det 4år sedan min mormor blev en ängel och
fick flyga till himlen på lätta lätta vingar.
Det går inte en dag utan att jag tänker på henne.
Så Saknad. Så Älskad.



Aldrig aldrig kommer jag att glömma denna dag.
Jag minns den som igår. Så mycket tårar samtidigt som
det var så många fina minnen som kom fram.
Mormor, din fantastikt underbara varma Hej då kram
kommer alltid att fylla ditt tomrum i mitt egna lilla
hjärta....



Tack Älskade fina Du för allt du gjort för mig.
Jag älskar dig.

Linda

2 kommentarer:

  1. Så fint du skriver om din mormor.
    Och så jättevacker headerbild du har.
    Varm kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Vilket vackert och stämningsfullt inlägg! Du skriver så fint om din mormor. Förstår att det är extra tungt när någon lämnar oss i samband med julhelgen. Min mormor dog på juldagen då jag bara var 7 år och min svärmor dog några dagar före jul så jag vet.

    Adventshälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera