fredag 16 december 2011

Njuter




Men vilken härlig helg. Ingenting förutom en jullunch med
släkten på Söndag är planerad. En slapparhelg som jag
kommer att njuta av kan jag säga.




Lite småsaker som ska göras, slå in lite mer paket
och se på skidor på Tv, göra julgodis och pepparkakshus.
Det kanske inte låter som en slapp helg, men för mig
är det sååå skönt att bara gå omkring i mjukisbyxor
och göra det som faller på.




Hoppas att Ni alla som tittar in här också får
en fortsatt toppenfin helg....snart är det jul hörrni!

Kram
Linda

8 kommentarer:

  1. Vilken vacker blogg jag hittade här då!
    Du hamnar på min länklista så jag inte tappar bort dig. :)
    Go kväll på dig!
    Kram Evelina www.vita-hjartan.blogspot.com

    SvaraRadera
  2. Det låter som om du kommer att få en riktigt skön helg med roligt program.
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  3. Håller verkligen med här, har intagit ryggläge för kvällen;) kram Johanna

    SvaraRadera
  4. Dina bilder är så fiina! Låter som om du får en toppen helg, jag ska också ägna mig åt godistillverkning, knäcke bakning och njuta av 4:e Advent. Ha det så gott!
    /Lotta

    SvaraRadera
  5. Låter som en fin fjärde advent önskar dig en skön helg! Kram Maria

    SvaraRadera
  6. Låter som en toppenbra helg.

    Ha det så gott!!!

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  7. Underbara bilder du visar.Ha en skön och mysig 4 adventshelg.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera