fredag 23 december 2011

Julpaket



Tänk om jag kunde ge er alla trogna besökare
ett paket nu när det nalkas Jul....
Det är ju omöjligt såklart, men Ni får mer än gärna
vara med och tävla om ett rött Julpaket.
Lämna en kommentar om just ditt finaste minne
från Julen. Länkar du har du som bekant 2 lotter.

Lycka Till.
Vinnaren presenteras den 28 December.


Till Er alla fantastiska fina människor som
tittar in här på årstidens bästa, vill jag nu säga
från mitt hjärta...

♥GOD JUL♥

Tack för att Ni finns.

Kram
Linda

11 kommentarer:

  1. Åh spännande!

    Jag har ett lite annorlunda julminne från julen när jag hade min minsta tjej i magen..

    Hela graviditeten var jag väldigt dålig och dagen innan julafton fick både jag och flickans pappa nog, nu orkade jag inte må dåligt längre och jag fick inte behålla vare sig mat eller dryck!!

    Vi ringde in till sjukhuset och fick komma in direkt, min största fasa var att de skulle hålla kvar mig där över julen då jag har en 2 år äldre tjej som såklart behövde sin mamma på julaftonen!

    Jag bad på mina bara knän att jag skulle få åka hem redan samma kväll och de gick med på det. =) Så efter 10-12 timmar med dropp fick jag åka hem, då åkte jag och den äldre tjejen direkt hem till min mamma och vi stannade där över natten..

    Dagen efter, alltså på julaftons morgon, uppvaktade av mina föräldrar med frukost och mys kunde jag för första gången på LÄNGE äta en smörgås och dricka vatten utan att det direkt kom upp.. Och efter den dagen blev jag bättre och bättre och sex månader senare föddes vårans minsting. =)

    Så det är faktist en av de finaste minnen jag har från julen, att jag äntligen kunde njuta av min graviditet och min stora tjej!!

    Ha en fin jul!

    Kramar Anna!

    SvaraRadera
  2. Spännande.. Klart jag vill vara med..
    Ett litet kul minne jag har är min sons första jul, det är alltså 19 år sedan, han var då 8 månader.. Först var han livrädd för tomten, stackarn och trots tomten tog av skägget så skrek han i högan sky.. Men han fick en kul julklapp, en lära-gå-vagn.. Han gick med den till det tog stopp emot en vägg eller dylikt, sen skrek han för han kunde inte vända.. Och än argare skrek han då vi skulle vända honom eftersom han nog trodde vi skulle ta den mycket roliga vagnen ifrån honom =) Ett litet kul minne.. Man undrar vart tiden tagit vägen för det känns som om det typ var förra året detta hände..

    Ha nu en riktigt fin Jul..

    Nu skall jag länka med så två lotter tar jag..

    JulKram Mia

    SvaraRadera
  3. Tittar in och önskar dig en riktigt God Jul!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  4. GOD JUL på dig LINDA! Hoppas ni får en skön och härlig julhelg! Och att du också får åtminstone ETT paket hahah, mammor brukr alltid få minst av nån anledning hahahah.......KRAM KRAM

    SvaraRadera
  5. Goood Juuuul min underbara vackra Linda!! Tack för rara ord inne hos mig. Du är inte så dum själv raring. Alldeles alldeles underbar är du. Som också bjuder på en julklapps utlottning!! Goa du. :)

    Mitt lyckligaste minne från Julafton som barn på 70-talet var,vilket var en fattig och bråkig tid i min och tvillingbrorsans liv, när vi hade fått varsin stor tomte i from av bokmärke, direkt på Julaftonsmorgon, av en stressad men rar mor med hårrullar i håret. Hon stod i köket och gjorde julmaten som skulle ätas av oss alla senare på dagen. Och jag ville hjälpa till så gott jag kunde. Och frågade om jag och bror fick klistra våra tomtebokmärken vart vi ville, för att göra fint. Men det där sista sa jag inte till mor. Hon svarade att det fick vi. Om med stora ögon kunde vi inte tro våra öron! Vi fick klistra dessa STORA tomtar vart vi ville! Tjohoo villken lycka!!! Jag hoppade och trallade ut till vardagsrummet. Och där på väggen, mitt på tapeten, satt jag och min tvillingbror upp våra tjusiga STORA pappers tomtar! Jag var så stolt och lyLYCKLIG som kunde hjälpa mor i all julstress att göra fint och pynta. Hahahaha!!!
    För mig var det en lycklig Jul. Jag fick en tomte!!! Som jag önskat. Som jag dessutom "fick" pryda väggen med i vardagsrummet.
    Mor grät nog en liten skvätt i köket, efter det att hon med förtvivlad röst talatom för oss att det inte var så hon hade menat...

    Ha en underbar Jul med din familj,med massor av klappar och julmys. :)

    Jag länkar till dig!

    Julkramar och pussar.

    SvaraRadera
  6. Hej vännen och god jul! Klart jag vill vara med och tävla... mitt bästa julminne är den första julen min mamma kunde komma hem till jul efter sin stora stroke hon fick för några år sedan. Den lycka vi kände går inte att beskriva i ord! Ha det gott kram från Maria

    SvaraRadera
  7. Hej.
    Mitt bästa julminne var när jag fick åka släde en snöig julafton som liten!

    Länkar så jag kniper 2 st lotter. :)

    Kram Åse

    SvaraRadera
  8. Hej,

    Mitt bästa minne, eller en jul som fått mig att må väldigt bra, var när jag fortfarande bodde hemma, och blev medveten om att det fanns vänner och bekanta runt omkring oss som inte hade någon att fira jul med, och jag frågade mina föräldrar varför de inte kunde bjudas hem att fira med oss. Så gjorde vi, vi bjöd hem de vi visste annars skulle sitta själva hemma, och de firade med oss. Sedan dess har vi fortsatt göra så, och det känns fantastiskt bra att göra skillnad på en dag som är så laddad till att umgås, och inte behöva sitta ensam.

    Det gör så lite skillnad att bjuda hem en eller flera mer än man tänkt sig från början. Maten räcker alltid, och det blir över. Men det gör så stor skillnad för den som bjuds in, att välkomnas in hos en vän, att fira med dennes familj.

    Fundera om det finns någon i er närhet, som firar ensam, och se till att bjuda in denne till nästa jul.

    Jag har även länkat från min blogg.

    God Jul!

    SvaraRadera
  9. Mitt roligaste minne var när jag och min pappa hämtade gran. Vi var ett gäng familjer som högg varsin gran, sen skulle man tjuva någon av dessa. Du kan tänka dig vad spännande när jag och min pappa smög mitt i natten hos någon granne. Sen hade vi stora julkalas.
    God fortsättning och kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  10. Har hittat hit för första gången och har kollat runt lite på alla vackra inspirerande bilder.

    Men nu när jag ändå är här tänkte jag passa på att delta i din utlottning.
    Mitt finaste minne från julen var när vår dotter var ca 2 år och man verkligen kunde se hennes ögon glittra av spänning och förväntan.

    SvaraRadera
  11. Hittade dig idag o vinlken underbar sida du har.
    Mitt bästa minne var när vi hade tomten som gick på kryckor vi hade jätte kul åt det i många år sen. Jag är med o tävlar länkar också.
    Ha en skön dag kram Beijan

    SvaraRadera