onsdag 28 december 2011

Blommigt




Väggen med ny tapet ser ni inte idag, men ni ser den
nya enkla sänggaveln jag gjort i samma rum.
Kort och gott, helt enkelt gjord av vitmålad råplan.
Har en liten fundering på bräda nummer två. Men jag
har inte bestämt mig än.
Efter vinter kommer vår. Den känslan fick jag här hemma
igår när jag putsade fönster, slutet av December och termometern
visar 10 plus! Helt otroligt!
Därför blev det blommigt. Snygga glada kuddar som jag blandade
med en rosarandig.....

Kram
Linda

5 kommentarer:

  1. Jag säger bara SÅÅÅ SNYGGT!!!!

    SvaraRadera
  2. Enligt SMHI så har vi ingen vinter än utan en lång höst, så då undrar ju jag om inte vintern kommer, kan våren komma ändå?? ;)

    Snyggt i ert sovrum =)

    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Det blev ju jättefint!
    Så vårligt och alldeles underbart att sova där.
    Ha det gott
    Annika

    SvaraRadera