tisdag 6 december 2011

Alltid...



Alltid så lyckas jag. Jag förstår inte.
Efter att vi kom hem idag så var jag ute i
växthuset och jobbade med en grej som ni kommer
få veta mer om senare. Jag behövde tända ljus,
de som jag bjuder på bild idag...
Känner att det blir väldigt varmt om högerarmen...
Mycket Riktigt. Det brinner!
Nu snackar jag brinner, ingen fesen liten rök.
Utan brand, jag lyckas släcka, med andan i halsen.

Vågar jag även säga att jag tog på mig A nya tröja
innan jag gick ut?
Numera med ett STORT brännhål...
Vad säger man?

Kram
Linda

10 kommentarer:

  1. Aj aj aj.. Tur ändå att du hann se det innan det hann sprida sig ännu mer så du hade skadat dig..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Vilken tur att det bara var tröjan som tog eld och inte du!! Där hade du änglavakt .....
    Stor Kram Annelie ♥

    SvaraRadera
  3. Men fy fabian, vilken tur att du kunde släcka. Och att det inte var en fleecetröja, du får sy över något käck lapp så försvinner hålet...
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  4. Det lät inget vidare. Vilken tur att det gick bra. Vad är väl en tröja...

    Trevlig kväll! Anna

    SvaraRadera
  5. Jisses tur att allt gick bra! Va rädd om dig! Kram Maria

    SvaraRadera
  6. Inte kul med tröjan men tur att du inte brände dig. Här kommer receptet på den Italienska tomatsillen:
    1 förpackning 5-minuters sill
    8 st marinerade soltokade tomater
    1 kruka färsk basilika
    2 st vitlöksklyftor
    ½ dl färskriven parmesanost
    2 dl créme fraice
    0,75 dl majonäs
    svartpeppar
    3 finstrimmlade tomater till garnering + lite basilikablad
    Gör så här: Låt sillen rinna av och skär den i bitar. Mixa tomater, basilika och vitlök och blanda sedan ihop allt till såsen och slutligen blandas sillen i. Låt stå några timmar eller över natten och garnera den innan den ska serveras.
    Alla gillade den sillen förra julen hos oss.
    lycka till!

    SvaraRadera
  7. Vilken otur med tröjan, men ändå tur att du inte brände dig.
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  8. Det lät inget vidare.Vilken tur att inte du blev skadad.Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  9. Men, vilken tur att du inte brände dig värre! Tröjan går att fixa en ny! Ta det lugnt nu...
    KRAM <3

    SvaraRadera
  10. During 1992 to 1995, Denver had a total of 331 murders.
    The AFC West is the strongest division in football, with three teams possessing winning records.
    Manchester Orchestra's "I've Got Friends" is currently burning up the alternative radio station in Denver.

    Also visit my website ... denver airport service

    SvaraRadera