söndag 6 november 2011

Stjärnklart



WOW vilken helg.
Aldrig tidigare har vi varit på någon teater
eller musikal. Men nu är det gjort. Vi har varit
i Stockholm denna helg för att se på
Romeo & Julia som går på Göta Lejon.
Vilket Stjärnklart gäng alltså.....jag är helt såld.
Har redan börjat planera för nästa.
Då tar jag med mig Ebba för att se Dirty Dancing
på Cirkus.

Ni som nu undrar vaför detta var hemligt var för att
A mamma var oxå med. Hon visste inget, hon blev helt
enkelt kidnappad av oss alla...

Varför tog det så många år innan jag såg en teater?

Hoppas helgen varit toppen för er alla.

Kram
Linda

9 kommentarer:

  1. Åhh, den vill jag också se ... min dotters danslärare är med bland dansarna, en helt otrolig breakdancekille och Måns har vi haft två gånger i vår lilla amfiteater här i byn. Hoppas ni hade en härlig resa! Visst är teater och musikal roligt! Ha det gott! Kram Suz

    SvaraRadera
  2. Låter som en kanonhelg!Önskar dej en skön kväll och en bra start på nya veckan.Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Den hade jag gärna velat se.. Teater och musikaler gillar jag att se.. En mysig tillställning brukar det vara =)

    Kram Mia

    SvaraRadera
  4. När man väl blir biten av teater så är det klippt, nu kommer du se många. Jag är tvärtom efter och ha sminkat på Värmlandsteatern i så många år, så går jag jättesällan nu.
    Söt liten stjärna du har i granen.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  5. :-) Vilken härlig helg!!! KUL att den var så bra har också tänkt se den, och nu blev jag ännu mer sugen.... KRAM Malla

    SvaraRadera
  6. Det låter som en riktigt härlig helg!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  7. Ja det var en toppenhelg, jag garanterar för jag var med och har aldrig blivit så överraskad. Romio och Julia har jag velat se länge och den var över förväntan bra. Som pricken över i provade vi dagen efter på att åka segway....tänk er själva...fem nybörjare i åldern 24-63 med hjälmar på huvudet trevande ta sig fram men jag lovar att det gick betydligt fortare bara efter någon minut...toppenkul!
    Hjärtligt tack till en supertrevlig helg
    mamma till A

    SvaraRadera
  8. Hahhaaaaaa gulledej.
    SUBWAY menur du väl??????????

    ;DDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    Kram kram

    SvaraRadera
  9. Vad roligt att gå på teater och mysigt med en tur till Stockholm! Kram Maria

    SvaraRadera