torsdag 17 november 2011

Paket



Det är verkligen snart dags för att fixa i
ordning barnens alla paket till adventkalendern.
Det är samma visa varje år, ett riktigt bestyr med
att få ihop 48 paket.
Men det är värt precis allt.
Lyckan i barnen den 1:a December när de ser alla
paket är obetalbar.
Jag såg faktist något riktigt smidigt på panduro,
färdiga små kartongpaket med numrerade stickers att
klistra på varje paket....
Ska nog klicka hem de där med en gång. Är säker på
att det kommer att underlätta för mig när jag sitter
där kvällen innan med allt som ska slås in.

Njut av dagen.
Linda

7 kommentarer:

  1. Det hade jag till sonen när han var liten också, och på lördagar var det skattjakt. En lite större grej som jag gömde. Låter smidigt med färdiga askar.
    Kramar
    AnnaMaria
    Ps, så fin mailegnissa du har i headern

    SvaraRadera
  2. Vad kul och ambitiöst av dig!!! Gillade ditt förra inlägg oxå så fin bild. Kram Johanna

    SvaraRadera
  3. Jag hade det också när barnen var små, men det blev lite väl många paket att göra med tre barn :)
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  4. Saknar den tiden då pojkarna hade en paket kalender. Jag brukade köpa en lego sats och dela upp i paketen och på julaftonsmorgonen så fanns ritningen i paket nr 24 så att dom kunde bygga ihop legot och sen leka med det....=)

    Ha det så bra!

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  5. Tack för tipset ska in på Panduro genast.....

    SvaraRadera
  6. Jag gjorde också dessa paketkalendrar till mina killar när de var mindre. Vet inte hur gamla dina barn är, men ett år köpte jag ett helt doktorskit så ca 13 paket var "klara" direkt. Du har en jätte, jätte fin blogg...

    SvaraRadera