söndag 27 november 2011

Första advent




Vilka tappra hjältar som har tagit sig till mig
idag i denna storm, samt totalt spöregn på denna
första advent.Ni är väl alla för underbara,
Tack söta Ni.
Trots det bedrövliga vädret gav detta mersmak...

Jag har bestämt mig för att göra om detta.
Då med marken fylld av snö och en svart stjärnklar
himmel, med mängder av ljus, marschaller och
sprakande eldkorg som får lysa upp i växthuset.
Vi njuter av mer Julpyssel där inne samt att det
då är dags för het glögg med pepparkaka....

Hoppas vi ses då igen.

Vinnaren av den lilla söta God Jul pinnen
är fina fina Anna-Maria med bloggen,
Ett rött Monogram. Maila mig din adress så
kommer paketet på posten.


Varm kram till Er alla.
Linda

4 kommentarer:

  1. Sånt väder hade vi också när det var julöppning här i vår by.Men man får bortse från vädret och njuta av det vackra och roliga i alla fall. I dag däremot har vi fått vår första snö!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  2. Jippie, en julpinne ska bli roligt och få. Goa snälla du, tack att jag vann.
    Och det var riktigt otäckt ett tag igår, fy vad det blåste.
    Bamsekram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  3. Tack själv - hoppas på snö tills nästa gång :)
    (min kära mamma gillade blomman såklart!)

    Kram, Ann-Louise

    SvaraRadera
  4. Stjärnorna blev jättefina i utegranen. Kanske skulle jag haft någon mer. Mysigt hade du trots regnet: Kram B-I

    SvaraRadera