torsdag 6 oktober 2011

Höststädning




Jag höststädar för fullt just nu.
Flyttar om blommor, har börjat att ta in lite mossa.
Såklart en bit kvar till advent men mossa är väl
tillåtet den här tiden på året iallafall?
Fönster blir putsade och det är inte ofta det kan
jag lova. Nya gardiner åker upp som tillochmed får kramas
med strykjärnet innan. Ska det vara nödvändigt verkligen?
Ja, iallafall om Ni frågar min mamma.
Nya mattor läggs på golven....

Kulörskalan är grafitgrå.
Snyggt. Riktigt snyggt minsann.


kram
linda

2 kommentarer:

  1. Jag tycker det är jättefint med mossa, såklart vi får ha det nu. Finns ju alltid risk att vintern kommer tidigt, så jag ska också plocka på mig lite snart. Det är så vacker och göra som du, ha i en sliten kruka.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Jodå man kan nog ta in mossa nu redan ;)
    snart kan det vara vinter och man hittar ingen mossa. Jag brukar vänta för länge...och får gräva under snön efter mossan... inte kul ;)
    Vifår väl se bilder då du e fårdig med städningen?

    SvaraRadera