måndag 3 oktober 2011

Grislampa



I Lördags morse var jag igång med skruvmejseln
här hemma. Det var dags för att flytta om lite
taklampor, de fick byta rum så att säga.
Men ett rum står fortfarande utan lampa, TV-rummet.
Den lampan står under reparation, den är snart klar
och den kommer att bli fantastiskt snygg.
Jag citerar (min man A):
- Vem f.n har sagt att jag vill ha en gammal
skitig lampa inne som värmt upp några grisj..lar?


Där har Ni de vackra orden. Men jag lovar att han
kommer att bli nöjd, han ska få se. Ni med!
Det finns väl massor av folk som vill ha en grislampa,
om inte så vill iallafall jag det!

Ha det gott.
Linda

3 kommentarer:

  1. Kommer säkert att bli bra :)
    Roligt att du villa vara med i min utlottning!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  2. Hihi, precis så skulle mannen här ha sagt också. Men jag är helt säker på att det blir snyggt, nöff.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  3. Vill du ha en till grislampa så har jag en till försäljning!! :o) Lina

    SvaraRadera