torsdag 22 september 2011

Höststädning



I helgen ska det bli av med en riktig Höststädning
ute på gården.(Gården?? Det låter stort...det kan
Ni allt få tro att det är... ;))

Möbler ska bäras in, stövlar ska på, löv ska krattas
... mer än gärna.
Jag älskar att kratta löv, för att sedan dra gräsklippan
över några gånger och sen ner i odlingsbäddarna.
Olivträdet börjar bli på tiden att ta in nu.
Hoppas på att det övervintrar inne över vintern. Men det
är väl för mycket att begära antar jag...tur att det finns
nya att köpa.
Spaden ska fram, grävandet ska ta ny fart.
Tjihoooo!
Jag fullkomligt älskar den här tiden på året!!

Kram
Linda

1 kommentar:

  1. Jag utreder också idag, och så började det regna, från en blå himmel. Men så j...a typiskt, så nu äter jag lunch och kollar bloggen. Men snart ska jag gå ut igen, vi syns bakom spadarna.
    varm kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera