torsdag 11 augusti 2011

Ny årstid?




Idag har jag fått en känsla av att en ny årstid är
på ingång. Det börjar nu, det känns.
Faktist tycker jag det är underbart med hösten,
luften, doften, färger.......
MEN, jag brukar aldrig säga men inför hösten.
Nu är liksom ett måste. Jag har några dagar kvar
av en fem veckor lång semester och jag kan banne mig
räkna de dagar solen lyst på två händer!
Trist men bara att gilla läget. Vädret är inget vi
kan göra något åt...tyvärr!

Välkommen sköna Höst.

Kram
linda

6 kommentarer:

  1. Finner en tjusning i varje årstid...=)

    Ha en skön helg!

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  2. Ja man kan inte annat än att välkomna den, tror bestämt att den är här nu! Min första semester vecka och det är höst? hmmm nåväl välkommen då....

    SvaraRadera
  3. jag älskar hösten, tycker det är så härligt med detta omväxlande väder och härliga färger som naturen bjuder på. dessutom är det så skönt att få sitta inne på kvällarna och mysa i ljusens sken =)
    härliga bilder!
    ha de bra
    susanne

    SvaraRadera
  4. Nu får vi hoppas på en lång varm höst, och nog känns det i vinden att sommaren är över. Jag gillar också hösten, känns som allt lugnar ner sig då.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  5. I går kunde jag plötsligt acceptera och t.o.m se fram emot hösten :)
    Det är ändå tur att vi har våra fyra årstider!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  6. Tävling hos mig

    Välkommen att delta :)

    SvaraRadera