måndag 22 augusti 2011

Möblera om...





Jag gillar att möblera om.
Framförallt så gillar jag att göra det ordentligt.
Av någon konstig anledning kommer lusten när jag har riktigt
riktigt tråkigt...
Sagt och gjort. Vi eller snarare jag har gjort korsdrag
i hela huset. A fick komma och hjälpa till när jag insåg
att jag inte kunde flytta sängarna själv.
Från en våning till den andra. De satt liksom fast i trappan.
I tre hela dagar har vi burit och burit. Skruvat isär och
skruvat ihop soffor, som för övrigt får brinna upp enligt min
man nästa gång de ska flyttas. Barnen har kort och gott
flyttat upp en våning och vi ner.
Jobbigt, men jäkligt bra blev det.

Tack alla för att Ni finns där ute.
Kram
Linda

5 kommentarer:

  1. Så snyggt och kreativt du har det!!! Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. ja ibland bara behöver man flytta runt med allas saker och möbler för att få lite spänning i hemmet...
    kram
    susanne

    SvaraRadera
  3. Godmorgon!
    Trevligt med förnyelse. dina bilder är så vackra från ditt omflyttade hem!
    Kram och ha en bra dag, hoppas solen lyser på er precis som den gör här!
    Raina

    SvaraRadera
  4. Vilken tur att det blev bra så att ni inte måste flytta allt tillbaka sen ;0)
    Jag känner så igen det där med att börja möblera om när man har tråkigt! Det händer här också :)
    Ha en fin dag! Kram Kicki

    SvaraRadera
  5. Hihi...:o) jag vet precis hur det låter när man får såna briljanta idéer, men jag gissar att mannen tycker det blev bra när det blev klart. Så fint ni har, det syns på dina bilder. Så snyggt med det mörka golvet, och vilket fint bord.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera